Cały dochód przekazany zostanie na fundację Music Venue Trust, by wspomóc branżę koncertową. Z okazji Black Friday w sieci pojawiła się również specjalna wersja klipu „PERSONAL SHOPPER”.
„ULTRA DELUXE MUSIC PRODUCT ON OBSOLETE MEDIA” to zarazem symbol absurdalnego konsumeryzmu, ale też wyjątkowy prezent dla najbardziej zagorzałego fana Stevena Wilsona.
Z okazji Black Friday w sieci pojawiła się również specjalna wersja klipu „PERSONAL SHOPPER”. Jak mówi sam Wilson: – Utwór jest gdzieś pomiędzy byciem listem miłosnym do zakupów (które uwielbiam!) oraz niezręcznością, jaką odczuwam z powodu podstępną naturą współczesnego konsumpcjonizmu. Klip Lucretii z dużą dawką czarnego humoru idealnie oddaje ten dylemat.
Reżyserka teledysku dodaje: – Utwór jest społeczną krytyką konsumeryzmu oraz tego, jak wypełniamy nasze życia zbędnymi towarami, by czuć się kimś ważnym, kochanym, lepszym. Prawda jest taka, że smutek nie odejdzie wraz z kolejną parą modnych butów. Możemy pozbyć się złych emocji jedynie, gdy zajmiemy się tym, co tkwi w nas samych. Jeśli tego nie zrobimy… Cóż, zostaniemy wtedy z mnóstwem przedmiotów dookoła, ale w środku wciąż będzie pustka. Miałam szczęście, że utwór trwa 6 minut, bo dzięki temu mogłam rozwinąć ciekawą narrację. Moim zamysłem było stworzenie fikcyjnego świata, w którym ludzie kupują towary, ale zapłatą są nie tylko pieniądze, ale też części ciała. To nawiązanie do tego, że im bardziej szukamy odpowiedzi na zewnątrz, tym mocniej znikamy w środku.